Ankieta satysfakcji pacjenta

Zapraszamy do udziału w naszym badaniu ankietowym. Państwa opinia i uwagi będą pomocne w doskonaleniu poziomu naszych usług medycznych zgodnie z Państwa oczekiwaniami.

*1. Proszę określić poziom bezpośredniej obsługi pacjenta w recepcji Szpitala Św. Łukasza
niezadowalająca
dostateczna
dobra
bardzo dobra
*2. Proszę ocenić poziom telefonicznej obsługi rejestracji Szpitala Św. Łukasza
niezadowalająca
dostateczna
dobra
bardzo dobra
3. Jakie są Pani/Pana oczekiwania, uwagi dotyczące bezpośredniej lub telefonicznej rejestracji w Szpitalu Św. Łukasza
*4. Proszę określić poziom lekarskiej opieki medycznej w Szpitalu Św. Łukasza
niezadowalająca
dostateczna
dobra
bardzo dobra
*5. Czy informacje dotyczące zalecanego leczenia, celu badań były przekazane w sposób
niezadowalająca
dostateczna
dobra
bardzo dobra
6. Jakie są Pani/Pana oczekiwania, uwagi dotyczące wizyty, konsultacji lekarskiej w Szpitalu Św. Łukasza
*7. Proszę określić poziom opieki personelu pielęgniarskiego w Szpitalu Św. Łukasza
niezadowalająca
dostateczna
dobra
bardzo dobra
*8. Troska, życzliwość i profesjonalizm w stosunku do pacjenta ze strony personelu pielęgniarskiego Szpitala Św. Łukasza
niezadowalająca
dostateczna
dobra
bardzo dobra
9. Jakie są Pani/Pana oczekiwania, uwagi dotyczące opieki pielęgniarskiej w Szpitalu Św. Łukasza
* Pola obowiązkowe
Projekt wspierany przez: Mateusz Karaszewski